1. Hírek
  2. Red Dot díjat kapott a Skoda sikeres kommunikációja
Újdonság a ŠKODA-ról

Red Dot díjat kapott a Skoda sikeres kommunikációja

A Red Dot Award: Brand & Communication Design 2019 zsűrije a Skoda kommunikációjának ítélte oda a Red Dot díjat a márka kategóriában. A díj egyúttal a Skoda magas minőségi vizuális kreativitásának az elismerése. Idén tavasszal a Skoda Scala elnyerte a Red Dot díjat terméktervezési kategóriában.

skoda Open Corner

A Red Dot Award: Brands & Communication Design 2019 díjaira vállalatok, dizájnerek és ügynökségek 54 országból mintegy 8700 pályamunkával jelentkeztek. Hogy meggyőzzék a nemzetközi, 25 tagú szakértői zsűrit, a vállalatoknak be kellett mutatniuk jövőképüket, márkaértékeiket és azt az egyedi identitást, ami megkülönbözteti őket versenytársaiktól. Ebben kulcsszerepet kapott Skoda márka kommunikációja, ami az elmúlt évben három újítást is bemutatott: a Skoda weboldalán futó Skoda Storyboard tartalmi felületet, a "A valóság motivál" szlogennel fémjelzett kommunikációs kampányt, valamint az idén kiadott, háromkötetes Skoda Auto Chronicle kiadványt. A zsűri ezekért ítélte oda a Red Dot díjat.

Jens Katemann, a Skoda Auto kommunikációs vezetője elmondta: "A vállalati kommunikációt holisztikusan fogjuk fel. A kommunikációs és marketing részlegünk által gondozott Skoda Storyboard tartalmi felületen sokrétű, érdekes és mélyreható történetek által, többféle multimédiás formátum és csatorna révén mutatjuk be termékeinket, szolgáltatásainkat és a márka csodálatos világát. A témák sokasága és változatos kifejezése sikerünk kulcsa. Hadd illusztráljam ezt egy példával: az új Skoda Octavia nemzetközi bemutatóján a Skoda Storyboardra feltöltött digitális sajtóanyagot több mint 54 ezer újságíró, blogger, illetve a márka hű követője tekintette meg. A frissen megjelent krónikánk elismerése jelzi azt is, hogy a zsűri értékelte, hogy szerintünk továbbra is van létjogosultsága a minőségi, korszerűen kifejező és tartalmas nyomtatott kiadványoknak."

Marc-Andreas Brinkmann, a Skoda Auto marketingvezetője hozzátette: "A holisztikus marketing szemlélet és az innovatív tartalmak egyre fontosabbá válnak a következetes, vonzó és hiteles márkaépítésben. Ezt a hitelességet fejezi ki a "A valóság motivál" globális kampány, amely felsorakoztatja márkaértékeit és bemutatja a Skoda filozófiájának alappilléreit: légy innovatív, meglepő, emberi és egyszerűen éld az életed! Ugyanakkor az ügyfeleink változatosságát ünnepli és arra szólít fel mindenkit, hogy bátran kövesse a benne szunnyadó személyes motivációkat: bízzon magában és kövesse álmait! Biztos vagyok abban, hogy ezekkel az értékeinkkel győztük meg a zsűrit, hogy ítéljék nekünk a Red Dot díjat."

A Skoda különösen változatos márka. A cseh autógyártó jövőre lesz 125 éves. Májusban a márka belépett az elektromobilitás világába, amikor bemutatta a teljesen elektromos Citigoe iV és a hálózatból tölthető Superb iV modellt. A Skoda ugyanakkor számos rangos világesemény kiemelt támogatója. Ilyen például a Tour de France kerékpáros verseny, valamint a hoki világbajnokság. Mindkét sporteseményt régóta támogatja a márka, amely az autósportban is sikeres 118 évet tudhat magáénak.

Red Dot díjat kapott a Skoda Scala kivételes termék dizájnja

Tavasszal a nemzetközi zsűri a Skoda Scala terméktervezését Red Dot díjjal jutalmazta. Ez volt a 13. Red Dot díj, amelyet valamelyik Skoda modellnek ítéltek oda.

Bejelentkezés a hírlevélhez

Hírlevelünkkel rendszeresen információkat kap autókereskedésünkről és exkluzív ajánlatainkról.

A megadott adatok hibásak. Próbálkozzon újra.

Kérjük, válasszon megszólítást!

Sajnos a hírlevél regisztrációval kapcsolatosan probléma merült fel. Kérjük, próbálkozzon újra később.

Hölgy Hölgy
Úr Úr
Sie müssen bitte der Datenschutzerklärung zustimmen Sie müssen bitte der Datenschutzerklärung zustimmen

Köszönjük!

Sikeresen feliratkozott hírlevelünkre.

Küldünk Önnek egy levelet, amely tartalmaz egy megerősítő hivatkozást, melyet el kell fogadnia a regisztráció véglegesítéséhez.